Інтернет магазин професійної косметики ПроКосметос реалізує високоякісні косметичні засоби від преміум-виробників. Українське законодавство чітко регламентує перелік товарів належної якості, що підлягають чи не підлягають обміну та поверненню в магазин косметики. 

інтернет магазин професійної косметики

Чи можливе повернення та обмін товарів, куплених в інтернет магазині професійної косметики  зірка

Згідно Закону України про Захист прав споживачів (статті 13, 14, 20), та постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172, "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", вся парфумерно-косметична продукція внесена в перелік товарів належної якості, що споживач не може повернути чи обміняти в магазині.

До товарів належної якості відносять товари, що:

готовоне були у використанні;
готовомають оригінальну упаковку та пломби і ярлики (за наявності від виробника);
готовозберегли зазначені виробником властивості та не втратили товарного вигляду.

Косметика професійна, косметика для догляду та інші косметичні засоби належної якості, що реалізуються в інтернет-магазині Про.косметос, підлягають під перелік зазначений в законодавчих актах, та згідно закону, не можуть бути повернені чи обміняні в магазині. Через це ми просимо своїх покупців бути уважними при оформлені покупки, перевіряти кількість косметичних засобів та відповідність вашим побажанням до того як буде зроблена оплата.

Також ми не здійснюємо обмін товару неналежної якості та повернення коштів в наступних випадках:

зірка товар був придбаний в іншому магазині;
зірка виріб був у використанні;
зірка відсутня оригінальна упаковка чи неповна комплектація;
зірка минуло більше 14 днів з моменту отримання товару.
магазин професійної косметики

Інші товари, які можна купити в нашому магазині: аксесуари для волосся, аерозольні розпилювачі, сумки, косметички, та інша продукція що не входить до категорії косметичних та парфумерних засобів, підлягає обміну та поверненню у визначений Законодавством України термін — 14 днів (не рахуючи дня купівлі). 

Алгоритм дій для здійснення повернення або обміну купленого товару зірка

Магазин професійної косметики procosmetos.com.ua здійснює повернення та обмін товарів згідно “Закону про захист прав споживачів”. 

Повернення товару

Для повернення товару та отримання сплачених за нього коштів, необхідно:

    

  1. У визначений Законодавством термін (14 днів) звернутися до менеджерів магазину та озвучити своє бажання повернення товару. Для погодження питань зателефонуйте за номерами, що вказані в розділі Контакти.     
  2. Зберегти оригінальну упаковку та всі етикетки, документацію, що були в комплекті.    
  3. Повернути товар на визначену адресу.

Повернення товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки. Після того як ми отримаємо та оглянемо товар, кошти будуть повернуто на вказані при оплаті реквізити протягом трьох робочих днів. Вартість послуг з доставки в такому разі сплачує покупець.

Обмін товару:

Правила обміну:

  1. Для обміну товару треба впродовж 14 днів після покупки звернутись до менеджерів магазину і озвучити бажання на обмін.
  2. Зберегти оригінальну упаковку та всі елементи (етикетки, наклейки, тощо) що йшли разом з товаром.
  3. Відправити товар на визначену адресу.

Після отримання та огляду товару який ви бажаєте обміняти, ми відправимо інший обраний вами протягом одного-трьох робочих днів. Вартість послуг доставки товару, кур'єрської доставки в даному випадку здійснює покупець.

косметика для догляду

У разі виявлення виробничого браку

Бракований товар відноситься до товарів неналежної якості та підлягає обміну чи поверненню. Якщо при отриманні товару ви виявили брак чи пошкодження товару, у 14 денний термін після покупки вам необхідно зателефонувати за номерами із розділу Контакти та оформити своє заявлення. Повернення чи обмін бракованого товару складає ті дані, що було зазначено у ТТН при отриманні посилки.

В тому разі, коли брак товару буде підтверджено, вартість доставки в обидві сторони сплачує магазин.

Звертаємо увагу, якщо під час доставки товар або упаковку було пошкоджено, товар з різних причин був загублений і не дійшов до покупця, відповідальність за відшкодування та повернення страхових коштів несе транспортна компанія, згідно оцінювання посилки.